Chia puding s sadjem

Moja priljubljena malica za na pot, zajtrk in sladica. 🙂 Puding je okusen, hitro pripravljen in te nasiti, glavni “krivec” za to so chia semena. Semena vsebujejo veliko omega-3 maščobnih kislin, beljakovin, kalija, antioksidantov, kalcija, železa in vlaknin. Z uživanjem semen poskrbimo za dolgotrajen občutek sitosti, hidracijo telesa in elektrolitsko ravnovesje. Naj še dodam, da so v nadaljevanju predstavljene osnovne sestavine za pripravo pudinga, ki jih lahko prilagodiš svojemu okusu.

Za pripravo pudinga potrebuješ:
✿ 150 ml kokosovega mleka
✿ 3 jušne žlice chia semen
✿ sadje 
✿ mlete oreščke

Priprava:
Kokosovemu mleku primešaš chia semena in preliješ v manjši steklen kozarček. Če bo puding tvoja malica za na pot, potem naj bo kozarec s pokrovčkom. Po približno 10 minutah, ko se puding že nekoliko zgosti, dodaj še narezano sadje in žličko ali dve mletih oreščkov. Po približno 30 minutah chia semena tako nabreknejo, da je njihova gostota primerljiva običajnemu pudingu.

V prvem primeru sem pudingu dodala zmrznjene borovnice in mlete mandlje. V drugem primeru pa sem kokosovemu mleku dodala žličko presnega kakava, zmrznjene jagode in mlete lešnike. 

Priprava: 5 minut + 30 minut (zgostitev)

Dober tek pa lep pozdrav do naslednjič. 😉

Barbara ✿