Maščoba okoli trebuha

Kako odpraviti maščobo okoli trebuha?

Ste že kar nekaj časa nezadovoljni s svojim izgledom, predvsem pa vas moti to, kar se je v zadnjih letih nabralo okoli vašega trebuha? Čez dan morda na to popolnoma pozabite, zjutraj in zvečer, ko imate nekoliko več časa za opazovanje svojega telesa, pa ste vedno znova razočarani nad sabo, ker v tej smeri ne naredite nič koristnega, da bi maščoba okoli trebuha izginila.

Hujšanje v trebuh v resnici ni tako zelo zahtevna zadeva, če se boste držali le nekaterih pomembnih pravil pri hranjenju ter obenem opravili nekaj izjemno učinkovitih vaj. Te vam ne bodo vzele niti preveč časa, zato jih lahko izvajate prav vsak dan. Je pa res, da jih boste morali natančno preučiti, saj je predvsem od kakovosti izvajanja vaj odvisno, kako učinkovito bo hujšanje v trebuh. V nadaljevanju prispevka se bomo osredotočili predvsem na predstavitev teh vaj.

Če boste nad njimi navdušeni, vas vabimo na spletno stran podjetja Popolna Postava, kjer si lahko ogledate še koristne informacije, ki so povezane s prehranjevanjem v času hujšanja v trebuh.

TOP vaje za odpravljanje maščob okoli trebuha

1. Priteg kolen z iztegom nog v svečo

Vajo pričnite tako, da boste iztegnjene noge nekoliko dvignili od podlage in pri tem pričeli meriti čas. Iz začetnega položaja nato pokrčene noge pritegnite na prsni koš ter jih zatem iztegnite v navpični smeri.

Priteg kolen z iztegom nog v svečo
Priteg kolen z iztegom nog v svečo

Potem se po isti poti vrnite v začetni položaj. Pri vaji je pomembno tudi to, da se z rokami uprete ob podlago in da seveda pazite, da vajo izvajate povsem pravilno.

2. Upogib trupa z dvignjenimi nogami

Še vedno ostanite v enakem položaju, kot ste bili pri vaji številka 1. Pokrčite kolena do pravega kota in jih ne premikajte. Zamenjajte smer gibanja.

Upogib trupa z dvignjenimi nogami
Upogib trupa z dvignjenimi nogami

To pomeni, da boste prsni koš morali približati kolenom in ne obratno. Trup pri tem upogibajte in ga ne dvigujte. Za najučinkovitejši način izvajanja pa je najpomembneje, da krčite trebušne mišice.

3. Izmenično premikanje kolen

Pri tej vaji se boste dvignili iz ležečega položaja ter se uprli na dlani in prste nog. Iz začetnega položaja nato izmenično premikajte kolena h komolcem.

Izmenično premikanje kolen
Izmenično premikanje kolen

Hrbet imejte lepo poravnan, komolci pa naj bodo rahlo pokrčeni. Pri tej vaji se vam ne sme muditi prav nikamor, saj vaja niti ni tako enostavna, kot se vam bo morda zdela na prvi pogled.

4. Zapiranje knjige

Usedite se na tla, dvignite ter pokrčite noge ter iztegnite roke. Iz začetnega položaja iztegnite noge in prsni koš odmaknite od kolen, kolikor le lahko.

Zapiranje knjige
Zapiranje knjige

V skrajnem položaju zdržite sekundo, nato se vrnite v začetni položaj. Morda boste težje ujeli ravnotežje, vendar pa je ravno v tem bistveni pomen nadzorovanega gibanja.

5. Most na eni nogi

Zadnja vaja je statične narave. Uprite se na podlahti ter konice prstov in pri tem dvignite zadnjico. Ne pretiravajte pri odmiku medenice od podlage.

Most na eni nogi
Most na eni nogi

Trup imejte skorajda v vodoravnem položaju s podlago, čvrsto napet hrbet pa poravnan. Ko boste končali s to vajo, vam pripada pol minutni interval za osvežitev.

Bodite vztrajni in vaje izvajajte redno!

Hujšanje v trebuh bo z vključevanjem teh vaj v vaše vsakodnevne aktivnosti zagotovo veliko učinkoviteje. Seveda pa ne pozabite na ustrezno prehranjevanje, saj se bodo le na ta način maščobe okoli trebuha zagotovo pričele počasi topiti.

Če boste vztrajali, ste lahko prepričani, da boste že kmalu pričeli opažati spremembe na bolje. Ne le pri svoji postavi, tudi pri splošnem počutju in zdravju!

Komentiraj